Yeni_anne27 geçen kış aldım A9 hiç pişman degilim.baya iyi tavsiye ederim
Edit: guncellemeden sonra sıkıntı oldu yazan arkadaşlar var ama iki defa guncelleme geldi yaptım hiçbir sıkıntı olmadı.esimle birlikte almıştık 2.200 e şimdi ucbinlerde galiba fiyatı eşim dün aldığı fiyattan sattı birine. Sanırım çok gidiyor bu ara