Yeni_anne27 Kizlar tlfn alicam ama oppoda kararsiz kaldim. Memmunmusunuz. Ozellikleri nasil. Kotu yönleri varmi bana yardimci olun nolur🤔
Allya Yeni_anne27 Annem ve babam kullanıyor.Babam oppo ax7 annem oppo a52 kullanıyor.Ikiside çok memnunlar.Çok güzel telefon bende çok beğeniyorum.Kamerası çok iyi,şarjı çok iyi.👌🏻
edaozdxxr Yeni_anne27 ben kullanıyorum. Çok memnunum. iPhone 7′den sonra geçtim. A71 modeli bendeki. Gayet güzel yanı.
PervinY Yeni_anne27 Oppo A9 kullanıyorum aşırı memnunum kamerası çok iyi şarjı baya uzun süre gidiyor çok kullanmama rağmen 2 gün yetiyor rahat. Alırken bende çok düşünmüştüm ama hiç pişman olmadım.
Yeni_anne27 kuzey2020 bütcede sknti yok cnm ama hafizasi fazla olan kamerasi guzel olan bi tlfn istiyorum. Soylediginiz tlfnlarin ozellikleri nasil peki
ilkey27 kuzey2020 ben oppo reno 2 Z kullanıyorum çok memnumun hafızası da128 GB kamerası da çok çok guzel
Yeni_anne27 babyhulk09 ay gercektenmi aradigim en buyuk özellik kemerasi zaten 😄 hemen bi arastirayim tesekkur ederim
Dragon2018 babyhulk09 aynn öyle kardeşlerim iPhone kullanıyor ama başıma belalar sürekli ver foto çekelim feln ama guncellendikten sonra sistem sorunları oldu kamerada biraz değişti kötü anlamda
PervinY Yeni_anne27 Alalı 5 6 ay oldu 2 kere güncelleme geldi yaptım hiç bir sıkıntı değişiklik olmadı
MESoydan Yeni_anne27 benim eşim almıştı yaklaşık bir sene olcak kendi anlata anlata bitiremiyor özelliklerni çok memnun 😂 iyi güzel ama bilmiyorum foto galitesi ve telefon boyutu benim hoşuma gitmiyor pek açıkcası 🤷🏻♀️