Arkadaşlar sakın maskeyle uyumayın uzun süre maske kullanılması çok sakıncalı hatta bir doktorun yazısını paylaşıyorum sizinle google dan ulaşabilirsiniz konuyla ilgili bilgilere zaten şöyle diyor “ Maskeyi sürekli ve uzun sürelerle takınca vücüdumuzdaki karbondioksit oranı artıyor. Çünkü karbondioksiti dışarı verme, oksijeni ise alma oranımız düşüyor. Karbondioksit oranının artması akciğer ve kalbi yorabilir”
Bebeklerimizi korumak için önce kendinizi korumalısınız elinizden geleni yapın ama tüm gün maske takmak hele uyurken takmak yanlış olacaktır geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda atlatırsınız