Benim bebeğim 2 aylık ben covidim bugün 8. Günüm. İlaçları kullanmadım emziremem diye, hafif geçti benimki, bebeğimle aynı odada kaldığım için maskeyle uyuyorum, hep maskeyle duruyoruz yanında. Ellerimi yıkamaktan yara oldu artık ellerim 😩 onda bi belirti görmedik ama onlar çok hafif atlatıyolarmış korkmana gerek yok