Pares valla ihtiyacım olmamasına rağmen öylesine girdim baktım 2 tane pijama takımı var,2 tane ayrı üst 2 ayrı alt ve yelek aldım,çok ta iyiler, ileriki aylar için ama bebişim önden gidiyor çok kıyafet gidiyor salyaydi,bez tasmaydi derken iyi oldu valla,