Asya03 Arzumince
Kizlar doktora gittm evet. Benm kendi doktorum suan dogum yaptigi yerini yasli bi adam doktor amca almis. Onunla konustum bu konuyu, ama malesef oyle bi ilac yok deyip gecistirdi beni. Ben aslen danimarkadan gelmeyim ama almanyada yasiyorum maglum dili cok guzel konusmadigim icin tamam dedm ciktm gittm. Ama gercekten hevezlenmisdm. Arkadasima ilacin ismini sordum sagolsun vermedi, ama internetten baktm arastirdm. Eltroxin diye bi ilac var receteli
https://tr.health-root.com/eltroxin-419
Bu arada arkadasm kilo verdi ama cok sac dokulmesi oldu. Hani degermi degmez mi bilmiyorm ve herkese tabi verilmiyor. Biraz tirsdm sanki, yanetkileri okuyunca