ebrupoyraz kadın zayıflamak istiyorum demiş bşrkaç kişi dışında herkes ben şu kadar verdim diyip surmuş 😄 sizin ne kadar verdiğinizi sormamış nasıl verdiğinizi sormuş hanımlar okumadınızmı ya postu Allah Allahh 😆
Aaceylans Gulyllu bende zayıflamak istiyorum başlayalım :) 22 gün oldu doğum yapali aldığım 11 kiloyu vermişim ama devam etmek gerek vücudum kiloyu seviyo yapısırsa gitmez:((
Zuhalnehir Ayazingo emzirdikçe yiyesi geliyo insanın çünkü. Bende onu yaşadım. Baktım gitti gidiyor dur dedim kendime
edaderen Asya03 10 kilo kaldı benmde . 7,5 ay oldu 😞 gitmiyor çikolata tatlı olayını bırakalı cok oldu ekmek desen yok emziriyorumda ama olmuyo .21 kilo almıstım
ilaydanurhvt Asya03 ekmek yemiyorum 4 kilo verdim bile 😉😉 bnde emziriyorum. Bol bol yemek yiyorum 12 gündür ekmeğin tadını bilmiyorum. Acıkmadan zayıflıyorum 🤗
Emos01 ilaydanurhvt canım sütünü etkiledi mi bu şekilde acaba, ben aşırı ekmekçiyim kesemiyorum . Yediğim için de istediğim kiloya düşemiyorum.
ilaydanurhvt Emos01 yani ben etkilediğini hissetmedim ama ağzım hiç boş kakmıyor açıkçası hep bişeyler yiyorum.
Sedefinpamugu Kızlar benimde 3. Günüm bugun çok iyi gidiyor sabah öğle akşam ve sadece bir ara öğün yapıyorum ama baktım iştah gidiyor bazen öğün atlayabiliyorum ve bişey fark ettim yemeği kestikçe şu içiyorum sütüm azalır mi ki korkusu vardı ama aksine arttı sudan dolayı sanırım ve sabah akşam spor yapıyorum 3. Gün bugün baya hamlık oldum ama vazgeçmek yok 👌😉
Didi17 Bende diyetisyene gidiyordum 78 le basladim 73 e dustugumde hamile kaldim 89 la doguma girdim simdi bebegim 4 aylik 84 kiloyum diyetisyenime tekrar basladim. Hem sutumu arttirmaya yonelik hemde zayiflamaya yonelik bol yemeli diyetim var. İnstagram hesabi diyetisyenferideyildiz. Sutumuz eksilmesin yaglarimiz ucsun gitsin