Emircik
6.ayında işte nasıl oldı bende söyliyim ben sürekli bebek hamağında hep sallayarak uuyuturdum 4.aya kadar emzik asla tutmadı 4.aydan sonra tıtmaya başladı oda bi tuhaf şekilde oldu rüyamda gördüm ertesi gün denedmemziği tuttuben şok Allaha çok yalvardım dua ettim sonra 6.ayına kadar işte baya cebelleştik artık uyu uyu diye bi gün karnını doyurdum aştıbı temizledim sonra park yatağına bıraktım ağzına emzik verdim 15 20 dakika kendi kendşne oynadı ayaklrını çırptı biraz ağldı ama çok değil tabi o sırada yalnız bıraktım odada camları kağattım sessiz ortsm oluşturdum sonra sesi falan kesildi gitii bişi oldu sandım odaya gittim bi baktım bacakşarı dikmiş uzatmış kendini mışık mışıl uyumuş ağzında emzik bi kaç kere böyle böylr deneye deneyr kendide alıştı ardından bi gün misafirliğe gittim sonra orsan bi kuzenim oğlum uyusun diye ayağınada sallamya başladı ben orda müdahale ettim oğlum ayakta sallanmayı sevmiyor diye baktım üstğne oğlum onuti tekmdlemeye başladı kahkahaattık ben en başından beri hiçayakta sallamadım canım uzjn oldubiraz hakkınıhelal et