Uzunkirpik1728 hayır canım kendimi çocuğu değil genital bölge için sadece su kullanmak gerekiyor sabun zarar veriyor. Ben bilmediğim için hep sabunlardim özellikle regl den sonra iki üç kere yikardim. Ve o bölgede hastalığım oldu doktor sabundan kaynaklandığını söyledi