ToprakandMom benim bebeğim 2 ay 24gunluk.ben memenin yanında mama takviyesi de yapıyorum.o yüzden biberon kullaniyorum.biberon ve emziği katiyen kullanmayin diyor danışmanlar.onun dışında eds yöntemi var(emzirme destek sistemi) googledab bakabilirsiniz.sutunuzu sağıp veya mama veriyorsanız bundan yararlanabilirsiniz.ben meme reddi yasicsz diye çok korktum.evet bu olay devam ediyor ama meme reddi yasamadik henüz.guzzelce içiyor.bi ara siringayla kaşıkla vermeyi denedim manasını ama çok zorlayıcı oldu benim için.belki de beceremedim bilemiyorum.bir de kaşık biberonlar var onlara da bakabilirsiniz biberon kullanıyorsanız.