Merhaba güzel anneler 🌸 Bebeğim 3 ay 22 günlük. Beslenmesine çok düşkün doğduğundan beri. Yaklaşık 1 aydır çok sık olmamakla birlikte memedeyken emiyor bırakıyor geri almak için ağlıyor. Veriyorum bir iki emiyor yine ağzından çıkarıyor ve yine aynı şeyler. Özellikle şu 3-4 gündür akşamları emmek istiyor emziriyorum biraz emiyor sonra yine aynı şeyleri yapıyor. Meme reddi mi diye düşündüm ama öyle olsa almak istemez değil mi? Ama bebeğim almaya uğraşıyor. Bende çok yoruluyorum Belim ağrıyor. Böyle davranmasının sebebi nedir acaba?