Ozdogan14 emzirdikten 5-6 dk sonra verıyorum gazını cıkardıktan sonra, bazen gaz ile birlikle bir miktar kusabiliyor o yüzden işi sağlama alıp gazdan sonra verıyorum :) birde gün içinde bir çay kaşığı zeytinyagı mama yada süt e ekleyip veriyorum mutlaka