Misirekmegii yok canım para degil adam biz pandemi hastanesi degiliz devlet hastanesine götür illede yapsınlar tedavi diyor 1ay sonra bişey olsa kimin sorumlulugu olcak diyor o yüzden kafam kurcalanıyor zaten….
mesela devlet 1hafta once pozitif olup 10gün karantina sonunda tekrar test yapıp negatifse karantinayi bitiyormus ama suan bakmıyolar bile negatife dondugune ve kendin gidip baktırsanda pozitif cıksa bile ikinci karantinayi vermiyolar ne kadar tutarlı 1 haftada ne degisti aklım karısıyor