Bugdu
Valla ben kendimi kotu hissetmiyordum, bebegimde de bi sikinti görmedim emzir dediler emzirdim, iyilestikten sonra da doktorumuza randevunuz vardi gittigimizde cigerlerini dinledi bi problem yok dedi, üstünde cok durmadi, abartmadi. Cok yeni bi hastalik oldugundan her doktorun yaklasimi farkli olabiliyor, çünkü kimse tam olarak ne doğru bilmiyor. Ama anne sütü bu tür hastaliklarda önemli, ben o yüzden birakmadim.