Kbrbydk Yusufyigit-1 bimden 40 ₺ ye granit kek kalıbı almıştım çok güzel çıkarıyor güzel de pişiyor. Tavsiye ederim.
Kvldn7 Yusufyigit-1 borcamda yapılan hiç bişey güzel olmuyo bende dün yaptım o kekten efsane oldu inanıyorm ki tek sebebi kek kalıbı 10 lira gibi bişeye almıştım şu eski kalıplardan