Kızlar yapışmadan ve en önemlisi içini güzel pişiren kek kalıbı tavsiyelerinizi bekliyorum sizden. Borcama yapıyorum hep. Bugün yaptim havuçlu kek. Yarısı pişmiş yarısı pişmemiş😔pişenlerin tadı çok güzel 👍🏻 olmuş.ama niye yarısı pişmedi?firindan kaynaklı mi anlamadım🙄gelsin tavsiyeler.