Nazl Dilekylmz elini devamlı ağzına sokuyormuydu bizim kızda öyle ama bakıyorm bi şişlil görwmıyorm damağında?? Sizde varmıydı şişlik
Esrabayrakdar Benim oğlan hafta sonu 9aylık olcak 4.ayından beri belirti var ama hala diş yok ortada 😕
Mom107 Dilekylmz Bizz bende erken çıkartmışım oğlumda erken çıkarttı hatta şuan üstten 4 dişi atnı anda çıkıyor çocuk bunalımda resmen
Silaaa ask dis cikarma da elinizi sürunce hissedebiliyor musunuz? Ben elimle hissetmiyorum ama iki tane altta beyaz dis gozukuyor yeri belli duruyor Ilk fark ettiginizde tam cikmis miydi sizinki?
Bilge_mila OgrtmnZz baksana çıkaran baya bi bebek varmış sasirdim açıkçası başka birseyde gelmiyor aklıma büyüme atakları desem bu salya ne böyle daha şimdiden diyorum 🤭
Merrcimek ask aaaaaaa 😮 3 ay 21 günlük bebeğim eli hep ağzında bol tükürük var. Sizin belirti neydi? Dr a sordum diş çıkabilir dedi. Eşimde 4 aylık çıkarmış
Happybaby Dilekylmz maşallah darısı oğluma bizde 4. Ayından belirtileri var son iki aydır çok fena oldu ateşi huzursuzluğu derken ne zormuş ya eşime diyorum bigün kapıyı kafamda huniyle açarsam şaşırma 😅😜
Sevdasoylu Bizde daha yeni 3 aylık olduk eli sürekli ağızında salyasıda akıyor acaba bizdemi erken çıkarıcaz
Zeynepmesut Dilekylmz kolay mı çıkardı dişini bizimkinin çok kaşınıyo el sürekli ağızda huysuz sizin nasıl oldu 4 ay 10 günlüğüz bizde