Deletedmom389 çok normal ilk çocuğunuz ben yegenlerimden dolayı idmanliyim birde pratiklik acisindan termos alın dışarı çıkarken ya da evde bile. Benim paşam sadece geceleri beni emmeyi tercih ediyor ben yine de evdeyken de suyu fazladan kaynatıp içme seviyesinden bir tik sicakken termosun ickne koyuyorum. Dışarı çıkarken de çok rahat oluyor sıcak su arama derdine girmiyorum söylemesi ayıp oglumla güzel geziyoruz da 🤣