BalDoruk Bu nasil bir tavir ya? Bir anne uzulerek vicdan azabi cekerek bir baslik acmis azarlar gibi konusuyorsunuz. Bu tecrubesizliktir ve herkes yasayabilir. Ne guzel soylemissiniz ‘biz insanlar her zaman her seyin en iyisini bilmiyoruz’ diye. Zaten basligi acan anne her seyi bildigini iddaa etmiyor. Tecrubesizlikten dolayi yaptigi hatanin bir problem olup olmadigini soruyor. Sizi bu kadar rahatsiz edip azarlar bir tavira surukleyen ne bilmiyorum ama burda anneler birbirine destek olmak, biraz olsum rahatlatmak ve tecrubelerini paylasmak icin var. Burasi stresinizi atacaginiz bir platform degil. Destek olmak istemiyorsaniz yazmasiniz bu kadar basit.