Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar Allah razı olsun son kez minoset içtim o biraz rahatlattı çok şükür 🙏🏼 eşim yarın özel doktor ayarlanacak bakalım inşallah bulur 😔ağzımda normal diş yok bu pandemi öncesi sağda altlı üstlü solda altlı üstü kanal olan dişlerimi çektirdim yani Tamam artık ağzımda diş kalmadı dedim son bir hafta on gündür sağa tarafının üst ve alt dişini tekrar hissetmeye başladım aynı dişler değil tabii ki muhtemelen onlarda çekilir çünkü benim ağzımda normalde iş yok ya dolguya kanal bir de bu dişim kırılmıştı büyük ihtimal çekecekler