Gulcem44 bence boşuna Beklemeyin Türkiye genelinde pandemiden dolayı tüm dişciler Kapalı Sadece ilaç yazıp gönderiyorlar Özeller bakıyor benim de dolgum var dişim ağrıyor iki defa devlete gittim almadılar yasak sadece ilaç yazıyoruz dediler ilaçla olucak şeyde değil zaten Özelde 300 TL istiyor bir dolgu için