biraskmasali saribaykus benimki avent de almadı ama hiç pes etmeden teklif et bebeğine red dönemi oluyor
saribaykus attbianne emziriyorum ama sütüm çok gelmiyo doymuyor günde 4 5 kere veriyordum mama nuka delik açtım bende iğneyle 2 tane ama gene almadı ağzında oynuyo diliyle de itiyo küçük geliyo sanki ağzına artık
Nehirbadeninannesi saribaykus biz avent kullaniyoruz cnm baska biberon denemedik meme reddide yasamiyoruz butun gun memede geceleri biberondayiz sorun olmadi bizde
saribaykus Ozoss bende 3 ay nuk anti kolik kullandım şimdi Avent i verince de alır mı iter diye korkuyorum
DuyguDamla saribaykus ben avent kullanıyorum emziriyorum ama çok nadir işim olduğunda dışarı çıktığımda mama verdiğim oluyo maşAllah onuda tutuyo
GokturkAlp saribaykus Anlıyorum ama bebeğime tutturamadım hiç bir biberon, alıştırma bardağı bile kullanmadı.