dygcm mücveri kabağı rendeliyorum bi tane bi tane yumurta kırıyorum içine un koyuyorum unu bi yemek kağışı tepeleme koyun eğer cıvık olursa biraz daha katın yoksa pişerken dağılır katı olursada biraz bekleyin bekledikçe tekrar sulanıyo az biraz tuz pul biber katıyorum pişirirkende yağda kızartıyorum bi kaşık döküp hafif yayıyosun böyle altı yedi tane çıkıyo nerdeyse hem kendim yiyprum hem çocuğuma yediriyorum onu yaptığımda bi tane yiyo ayriyetten ekmeğin içinden ufak ufak koparıp peynir koyuyorum sonra yarım çay bardağına yakın su içiyo ardındanda aptamil devam sütü veriyorum 60ml yapıyorum kahvaltı ettiyse onuda içiyo sonra beni emiyo 😀😀