Htcsnc hayır ben artık hiç bişeyi ezmiyorum bundan sonraki süreçte ezmeden vermemiz gerekiyoki yemeyi öğrenebilsin 10 aylık olana kdr bunu öğrenmesi gerekiyomuş yoksa herşeyi ezerek vermek zorunda kalırsınız benimkininde altta iki dişi var sadece normalden biraz daha fazla haşlıyorum daha yumuşak olsun diye yoğurt katıp veriyorum ağzında geveliyo geveliyo yumuşatıyo yutuyo biz samsunluyuz hanur işi çoktur bizde bi hamur işimiz daha var pıtıl diye ona bazlama diyolae sanırım marketlerde o ekmektende koparıp koparıp üstüne peynir koyuyorum onu ne kadar çok yiyo bazen ufak bölüp eline veriyorum kendisi onu önce emerek yumuşatıyo sonrada kopara kopara yiyo artık kendileride yemeyi öğrenmeleri lazım