Milasmom Azraninannesi bende 5 bucuk aydir sagarak veriyorum sagip icirin zaten ek gidaya gecise az kalmis.
eliffozpogda Azraninannesi anladım canım ama kilo alımı az dediğin için bence yinede bi doktorla görüş belki erken ek gıda yada mama takviyesi önerebilir minişin için
Nigarkaara Azraninannesi sütün tazyikli geliyor olmasın canım emerken ağlıyor mu yada dudak bağı dil bağı olmasın öyle cocuklarda meme reddi aşırı olurmuş tam kavrayıp etmedikleri için zorlandıkları için emmek istemiyorlarmış çünkü 😔
xbusrax Azraninannesi canim benim oğlum da aksamlari agliyor emerken. Internetten sac kurutma makinesi sesi aciyorum sakinlesiyor anında oyle emiyor sakin sakin😊 bi dene istersen
Acemianne88 Bende cok uzun süre meme reddi yaşadım hala da devam 8.5 aylık benimkinin algıları cok acıkdı 3. Aydan beri herseye dikkat ediyor bakmak istiyor en ufak cıt sesi bile bi daha engelliyor memeye gelmesini. Karanlık sessiz odada uykulu haliyle anca emziriyorum. Bana denen şey aç bırak illaki alacak ara ara teklif et almazsa yine ac bırak 8 saat sonra emen varmış sonra yine yaparsa yine ac bırak dediler ben sağarak verdim hala aynıyız düşün. Bi deneyebilirsin, bebekler memeyi uykuyla bagdaştırırmış beni emdiriyor şimdi uyutucak uyumamal için emmek istemezlermiş en azından benimki o belli bi dene istersen