Azraninannesi zaten kısa süre sonra ek gıdanız başlayacak daha sonra da diş çıkartma evresi, biberonla sütünüzü sağıp verin illa sizi emmek zorunda değil emmiyorsa sağarak vern biberon istemiyosanız kaşıkla verin. Psikolojinizi düzeltmeniz gerek ben tedaviyi reddettiğim için şuan evliliğimi askıya alıp aileme geldim mesela bebeğimi sağlıklı büyütmek için. Kendinizi kaybetmeden bebeğinizi büyütmenizi tavsiye ederim..