Aalya minikoalam1 benım de ılk gunden beri Hep 5 dk emer. Bazen gun ıcınde 10 yı buluyor bazen ama ben saatte 1 emzırıyorm cok uykuluysa 1. 5 2 saati buluyor. Suanlık kilo alımı iyi bakalım zamanla ne olcak
Aalya minikoalam1 ve her emzirmede iki memeyi de 15 er dk emzirin dıyolr imkanı yok bizde tek meme 5 dk o kadar 😅
mehtap92 Aalya aaa aynı ben ve aynı bana söylenenler 😂hayır ben yeni doğum yaptigimda ne bilicem tazyikli sütü ebe bilsin. Zaten inşallah tekrardan bebegim.olursa böyle olmaz tazyik falan
tosuncinar mehtap92 tam etkili olmasada geriye yaslanarak emzirme ve makas şeklinde tutuş önerdiler bana da onları yapıyorum 😊
Cas minikoalam1 benm bildiğim peynir kesiği gibi kusuyorsa gazı tam çıkmamıştır o şekilde çıkarıyordur benim oğlum da da o şekilde oluyor
Aalya mehtap92 tazyik oldugunu nasıl anlarız peki sıktıgımda bazen yüzüne fışkırıyor ama her zaman degil bazen meme doldugunda ilk emerken ağzının bile kenarından taşıyor öksürüyor sonra bu tazyik demek mi oluyor acaba