minikoalam1 28 günlük bebeğim var mama kullanmıyoruz. Son 2 gündür sadece 5 dk emip bırakıyor sonra almıyor. Beşiğine koyuyorum aranıyor 2 saatte bir emziriyorm 5 dakika emmesi yeterli olacağını sanmıyorum sanki göğsümü almak istemiyor meme reddi mi bu
omerrmoms minikoalam1 unutturarak denedinmi mesela gezdir oyunlar oyna. Sonra tekrar.meme vermeye çalış belki faydası olur
Smnl minikoalam1 benimde öyleydi doktora gittim 1 aylıkken bunun için emmiyor 5 dakika da atıyor diye. Çenesi kuvvetlenmiştir o bilir ne kadar sürede doyacagını demişti öyle de devam etti. Her istediğinde verdim ama bazen 1 saat bazen 2 saat bazen yarım saatte bir istiyordu. Ne zaman istese veriyordum ben çünkü sadece karnını doyurmak için istemiyor güvende hissetmek mutlu olmak içinde emmek istiyor
Wolverine minikoalam1 emme refleksi güçlüdür 7 aylık bir oğlum var doğduğundan beri maksimum 8 dkyi geçmemiştir emme süresi ama kilosu boyu falan maşallah hep iyidir
minikailemmm minikoalam1 3 aylıkken 5 dk emer bırakırdı oglum ve o ay az kilo aldı doktor en az 15 dk emmesi gerekerli dedi
tosuncinar bir sağıp bak bakalım canım ablamında öyle idi meme reddi sanıp zorladık meğer süt yokmuş sütünü arttırmayı denersin
tosuncinar minikoalam1 git gide daha kısalacak emmesi doyuruyordur kendini günde 5-6 çişli bez değiştiriyorsan sıkma canını çeneleri kuvvetleniyor kesik kusması da normal sindirip kustuğu anlamına gelir çok geliyordur bende de tazikli süt problemi var bende çok yaşadım bunları
Wolverine minikoalam1 bu da normal. Yenidoğan bebekler kusar. Kusmugunun rengi sariysa ve kokuyorsa kötü. Anne sütünün rengi disindaysa sorun vardır. Onun dışında normal
mehtap92 minikoalam1 o zaman doyuyordur kardeşim kusuyor diyorsun kilo alımı iyiyse çiş rengi açık sarı berrak ise doyuyordur benim kızım 13 aylik hala öyle o günlerde çok çok ağladım bunun içinherkes yok yetmez yok doymaz asm de ebesi bile dedi. Ama doydu hep. Sen gönlünü ferah tut belki sütun tazyikli çabuk çekiyordur
Cas minikoalam1 benm bildiğim peynir kesiği gibi kusuyorsa gazı tam çıkmamıştır o şekilde çıkarıyordur benim oğlum da da o şekilde oluyor
minikoalam1 tosuncinar psikolojim Bozuldu anneliğimi sorguluyorum sürekli, ya da diyorum dil bağı mı var kafayı yedim
mehtap92 tosuncinar tazyikli süt kabus gibi gerçekten bende sürekli tıkaniyor memem bundan mı bilmiyorum
tosuncinar minikoalam1 hiç moralini bozma daha çok minik biraz daha büyüsün o da öğrenecek sende çoğu insan emmiyor diyip bırakır bunu düşünüp dert etmen bile ne kadar iyi bir anne olduğunun göstergesi 💕
tosuncinar mehtap92 bebeğin küçükse emzirme sonrası sağ canım ilerisi için süt saklarsın benim işime yaradı onlar 😊
balporsuguu minikoalam1 benim kizimda 58 gunluk cok az emiyor ama sık sık emiyor.1. Ayinda 1 kg aldi sıkma canini.Zorlarsan daha kotu olabilir birak istedigi kadar emsin