3,5 aylık oğlum var ve süt alerjisi mevcut. Süt alerjisi tabiki sadece sütte bitmiyor. Çapraz reaksiyon dolayı çoklu gıda alerjisine dönmüş durumda.
Özel hastanede bebeğin takibini yapan doktor bunu bilmesine rağmen rotavirüs aşısı yapmak istedi. Alerji için gittiğimiz Prof. Fügen hanım ise yaptırmayın, içindeki bileşenler alerjili çocuk için uygun değil dedi. Zaten internette de bu şekilde yazıyor.
Ayrıca takip doktoru bexsero aşısını söyledi. Tabi ilk defa duyduk, biz sadece rotavirüsü biliyorduk. Biraz araştırdık, bexsero kendi websitesinde bile 10 yaşın altındaki etkiler bilinmiyor yazmış.
Takip eden doktor önemli. Özellikle özel hastane doktorlarına pek güvenmiyorum. Her şeyden ğara kazanmaya çalışıyorlar.
Biz de şu an için yaptırmama kararı aldık. Belki çoğunluk gibi 2 yaşında ya da 1 yaşında yaptırırız.