Merhaba dün sabah oğluma (3ay 17 günlük ) bexsero aşısı yaptılar çok zorlu bir geceydi ateşini calpol vermeme rağmen sirkeli sularla zor düşürdüm doktorumuz 3 doz daha bexsero yapacağını söyledi özel hastane olduğu ve para içinmi bukadar doz yapılıyor ve kısa aralıklarla yoksa normalmi sizin düşünceleriniz neler ? Siz nezaman yaptırdınız ? Kaç doz ? Teşekkürler güzel anneler ❤️