Betullll calpolda olur canım bu ilaçlar bebekler için kullanma diyen cahillere bakma onların bir gözyaşı bizim cigerimizi yakıyor işkence gibi geliyor onlara aşı bizde iki aylık olduk daha vurulmadık huysuzlandıgı gibi verecegim fitilini zaten bana saglık ocagı verdi