Cennet1212 merhaba öncelikle bebeği takip eden bir doktorunuz var mı o daha doğru bilgiler verir?
29.haftamda doğum yaptım arastrımalarıma ve doktordan öğrendiklerime göre söyleyeyim ;
Özellikle 32. Haftadan öncedoğan coğu bebekte bazı gelişimler vaktinde doğan gelişimini anne karnında yapan bebeklere göre geriden gelebiliyor .
Genelde 2 yaşına kadar bebeklerin gelişimi düzeltilmiş yaşına göre takip ediliyor .
Yani benim bebeğim doğalı 7 ay oldu ama düzeltilmil 4,5 aylık ben motor,kas,göz kordinasyonu kısacası nörolojik bütün gelişimini düzelrilmil yaşa göre yapıyorum..
yani 4,5 aylık bebekten 7 aylık bebeğin yaptıklarını beklemiyorum çevremde bekleyenleri de takmıyorum:)
Yani annesi şuan düzeltilmiş mi 13 aylık kronolojik mi yani doğalı mı 13 aylık?