Arkadaslar bebeğim 13 aylık oldu baştan belirteyim kendisi 27 haftalık doğdu. Sorun şu henüz emekleme gibi bir çabası yok desteksiz oturmayi yapıyor ara ara devriliyor ama genede uzun süreli oturabiliyor ayağa kalkma gibi durumuda hiç olmadı diş çıkarmasıda henüz yok bunlar normalmidir ne zaman olur artık erken dogmasida buna baglimidir sizce