Dragon2018 evim 2 katlı üst kat biraz serin özellikle sabaha karşı ama bu havalarda 1.7tog yeterli oluyor oda sıcaklığı 22-23 derece sabaha karşı biraz daha düşüyor içine ince penye alt üst takım giydiriyorum birde montesorride yatıyor biraz daha yere yakın olduğu için içine uzun kollu tercih ediyorum kışın çok soğuklarda biraz daha kalın tulumları tercih editorum yada Pijamasını kalın tutuyorum