Mom263 merhaba 😇biz 2 yaşındayız 1 yaşındaykende 1,7 tog kullandım bu havalarda ince pijama takımı üzerine tulum giydiriyorum ,daha soğuklarda kalın pijama üzerine aynı tulum kullandım hiç de üşütmedik şükür 🙏şuan 24 derece oda.sizde yaşa göre soğuğa göre kombin yapabilirsiniz ,ev sıcaklıgınız önemli