Symcnr ilk johnson’s baby kullandım çok güzeldi sonra Dalin büyük boy annem almıştı oraya çok sık gidiyordum banyosunu orda yapardım diye almıştı Dalin daha çok hoşuma gidince diğerini annemde bırakıp dalini evime götürmüştüm 😃 bende asla Dalin kullanmam diyordum ama varya Dalinle kızım yıkanınca saçları bile parlıyor yumuşacık oluyor kokusu zaten süper ben memnunum johnson’s baby de çok güzel hemde fiyatları gayet iyi 15 20 TL arası ☺️