asyali Evet çok çektim maalesef. Şişliği farkeder etmez duşa girip masaj yaptım bolca , üstüne sağdım ve emzirdim. Kesinlikle geçmedi. Üstüne ateşim çıkmaya başladı. Genel cerrahiye gittim. Antibiyotik verdi. Hala aynıydım ama 2-3 güne şişlik ve acı inmeye başladı.Bu süre de lahananda faydası olduğunu düşünüyorum. Şişlik olan taraftan kan geliyordu. Demek ki tıkanık olan yer açıldı dedim. Ama hala arada bir de olsa kanlı geliyor. Ultrason çekildi. Bir sıkıntı yok. Mastitten sonra oldu. Sakın memede süt bekletmeyin. Nolur nolmaz. Mastit çok kötü bir şey. Rabbim kimseye yaşatmasın 😔