Eytufe Sağ gogsum agriyo şiş bayada süt var içinde ama sagmaya kalkınca süt gelmiyo mastit olmaktan korkuyorum nasıl bosaltabilirim göğsümü
Seli_m Eytufe sıcak duş yapın , göğsünüze sıcak havlu koyun, elinizle masaj yapın, ben de makineyle hiç sağamadım süt gelmedi, ama elimle sağdıkca az az da olsa geldi, elle sağım yapın düzelir
Annesirintugceuzun Eytufe Mastit olmuşsunuz muhtemelen 🤷🏻♀️ Genel Cerraha gidip antibiyotik alın. Ve geceleri bebeğiniz uyanmasa bile siz kalkıp sağım yapın. Bol bol emzirin rahatlayacaksınız. 👌
Mdelal Canım. Benimde öyle oldu sıcak suyun altında masaj yap güzelce ve sıcak şeyler iç hemen rahatlıksak ve boşalıcak
Semaab Fotograf koymayı bilmiyorum ben bir post açmıştım mastit le ilgili orada bir bayan emzirme pozisyonu attı öyle emzirdim bir gece de geçti birde sıcak tutu m göğsüme o postuma bakarsan görebilirsin
Ezgi3454 Mdelal teşekkürler hiç gelmiyor değil geliyor ama sabah makineden kaynaklı tam boşaltamadım birisini sonra böyle oldu
Gokturkcum Eytufe mutlaka o göğsünüzü tersten emzirin geçse bile bi kaç gün o şekilde devam edin ağrısı da kalmayacak 👍🏼 Çok geçmiş olsun 🙏🏼🙏🏼
asyali Eytufe çanta pozisyonda diyolar internetten bakın anlicaksiniz. Daha 1 ay olmadı aynı postu bende açtım çok fenaydı bi arkadaş saolsun önerdi ertesi gün çözüldü o düğüm gibi olan yer boşaldı göğsüm rahatladım.insallah sizede faydası olur
havos Eytufe Mastit olmuşsun zaten canım kovaya 2 göğsümde de yaşadım ölecektim nerdeyse doğum yaptığımın ertesi günü bütün gün hastanede dokunamadığım göğsümü tost yapar gibi ellerinin arasında sıktılar iki doğum daha yapardım o acıya sıcak su doldurdum kovaya su soğuyana kadar masaj yaptım sonra çıktım sağdım sürekli tekrarladım bu şekilde çok şükür açılmıştı
havos Eytufe süt gelmeye başladığında içerisinde iltihap parçaları vardı o parçalar yok olana kadar doktorum kesinlikle bebeğime vermemem gerektiğini söylemişti göğsün açıldığında buna dikkat et canım
20152020 Eytufe bebeği ters emzirin. Yani sağ memeyi emzirirken sanki solu emziriyormuş pozisyonu aldırın bebeğe. Çanta pozisyonuda diyorlar. Bebek emdikten sonra hala şişlik hissederseniz. Bi elinize temiz bir bardak alın diğer elinizle sağım yapın bardakta toplayın sütünüzü. Duşta her zaman sıcak masaj yapın. Geçmiş olsun.
Eytufe @asyali merhabalar bugün dediğiniz şekilde çanta emzirme pozisyonunda denedim emzirmeyi ama canım çok yandı emzirirken gogsumum altı özellikle böyle acimasi normal mi birde lahana koyulduğunu duydum geçiriyor mu lahana😰
asyali Eytufe lahana bende denemedim ama deneyip memnun kalanlar oluyomus ağrısını aliyor diyorlar. Canınız neden yandı ki acaba aklım kaldı şimdi hiç rahatlayamadınız mı