Azraninnnannnesi Bosnakk bizde 2.5 Ay öyleydik cnm n yazık ki 🤦🏻♀️ Ama sonra bıraktı tabi 4 aylığız suan da emziğe alıştık cok şükür bi sıkıntımız kalmadı. O kitle bende de oldu ılık su ile duşta ovdum geçti
defnesmoms NidaM bazı bebekler anne memesini emzik gibi kullanırmış doktor öyle söyledi fazla kalması açlıktan yada süt olmamasından degil
NidaM defnesmoms benim sutum yetersizdi o yüzden kalıyordu sürekli. fikrimi ve yaşadığım şeyi söyledim sadece.
defnesmoms NidaM NidaM elbetteki bi sebepte o olabilir ama direk sütüm yetersiz olayı insanı inanılmaz demorelize ediyor o amaçlı yazdım yoksa yanlış anlamayın