Nadireyamac gurbetkusuuu işte insan kıyamıyor minnacıklar zaten en büyük sorunları bu olsun inşallah ama kafayı yicek durundayım dayanamıyorum
gurbetkusuuu Nadireyamac ahh sorma sormaaa bende öyleyim sürekli bezine bakıyorum acaba yaptımı diye 😭
Poyrazeymen Biz gaz icin bi çay kaşığı suyla 1caykasigi sade sodayı karistirp bebeğe veriyoruz 3 günde bir çok ise yariyo denemek isterseniz gaz damlalarında kullanıyoruz ek olarak çok rahatladık sodayla
Poyrazeymen Nadireyamac 2 aylık benimkide biz ilk doğduğu günden beri veriyoruz hatta ilk dogdugunda sizi hiç emmeden verirseniz bebelerinize gaz sorunu hiç olmuyor
ephy Nadireyamac cok sık oluncada bebeğin mşdesi dolu oldugu halde emmek istediği için extra bir gaz durumu oluyor onun için sordj
ephy Nadireyamac ben gaz damlası olarak relactaz ve nurse harveys kullanıyorum birde kendim için tane kimyon aldm çayını yapıyorum
Merveninmiskokulusu Nadireyamac Ben her damlayı denedim canım yediğim içtiğime senin gibi dikkat ediyorum ama yok gazı bitmiyor eşim o kadar masaj yapıyor ayaklarına çıkıyor gazı ama yine aynı oluyor ama benim kızım memede uyuyor öyle olunca da her emme sonrası gazını çıkaramıyorum
gurbetkusuuu ephy bende relactaz kullanıyorum ama etkisini kaybediyor gibi artık birde bebeğimi uyutuyor sanki içinde uyku ilacı varmış gibi anında uyuyor sizde nasıl durumlar bebeğinize iyi geliyor mu
Mavi2020 Nadireyamac poposuna zeytinyağı da sürebilirsin cok zorlanıyorsa da pişik kremi ile uyarı yap o zaman da yapar kakası yani oda bende işe yaramıştı bi cok annede öle yapmış
ephy Nadireyamac ben zeytinyağını kulak çıbugu ile alıp minnacık bi damla popo kenarından bırakıyorum yetiyor
Mavi2020 Nadireyamac evet popoya sürün kaka yaparken zorlanmaz hem uyarı yapmış olursunuz kakasını da yapar çünkü daha cok kücük bilmiyorlar kaka yapmasını benim bebeğim 3 aya girince oturdu kaka yapması ilk zamanlar bende cok çektim🤦♀️
Merve87 Edabahar süt ve süt ürünleri komple çıkarttık 1 ay yemedim 1 tane bisküvi bile sonra yavaş yavaş açıyor diyeti mesela bu hafta peynirle baslicam eğer tepki vermezse yoğurt gelecek haftaya böyle böyle eğer tepki verirse 6.ayda bidaha denicez