17 günlük bebeğim var 4 kere acile gittik dün röntgen çekildi minnacık karnı gaz dolu ne yaptıysak huzurlu olmadı dün en son lavman yaptılar gece rahat uyudu bugün sabahtan beri yine böyle ama bi gece bi sabah belli saatler arasında değil. İçim parçalanıyor o ağladıkça ne yapabiliriz bifidrop ve nurse extra olarak kullanıyoruz