ipekkizimm ben kızım ek hıdaya başlayınca başladım külot beze öncesnde yine sleepy cırtlı kullanıyordum şuan kızım 15 buçuk aylık hala kullanıyoruz yani nerdeyse bir yıldır. Ve şuan cırtlı bez kullanamıyorum külot brzin rahatlığından sonra cırtlı beni sinir ediyor 😄 ve evet kalıpları azıcık küçük