ipekkizimm Bir dönem kullanmıştım.10 aylık kızıma cırtlı bezi 4 numara kullanıyordum hafif büyük oluyordu.Kalıbı öbür bezlere göre daha büyük,külot bezini de 4 numara kullanıyordum ama lastikleri iz yapabiliyor.Külot bez alacaksanız bir beden büyük almanızı tavsiye ederim🍀