nurannenur merhaba maalesef hala kabızlık sorunu devam ediyor . Dişten dolayı olduğunu anladık. O zaman en son lavman yaptık evde. İki gün kendisi yaptı sonra tine başladı. Şimdide üst dişleri çıkacak büyük ihtimalle. 6 gün oldu yine yapmıyor. Sizin de dişten olma ihtimali var mı? Birde lavmanı doktor önerisi ile yaptık sizde danışın yine de takip doktorunuza. küçük bir tüp yarısını kullandık. Yaparsanız sizde yarım kullanın ve kalanını saklamayın atın yazıyor prospektüsü.