Kızlar 10 aylık oğlum uzun zamandır kabızlık çekiyor. Kefir, zeytinyağı, yulaf, armut, hurma ağırlıklı olarak tüketmemize rağmen. Probiyotikte aldık yoğurduna karıştırıp veriyorum. En son doktor önerisi ile Duphalac şurup içirdim 5 ml. İlk içmesinde zar zor yaptı. 3 gün geçti yine yapamıyor. Fazlasıyla ıkınmasına rağmen. Şurup yine veriyorum ama nafile. Şuruptan sonra sadece yüksek sesli gaz çıkarıyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Ne gece uykusu var ne gündüz. Belkide yapamadığı için rahatsızlık duyuyor. Başka ne yapabilirim Allah rızası için bir yol gösterin.