Busranisa 2.5 3 aylık civarı bizde de olmuştu. Doktorumuz cildiyeye yönlendirdi direk. Doktor cildi çok kuru dedi. Kortizonlu merhem verdi momecon. Çok ince bir tabaka halinde sürüyorum olduğu zaman hemen geçiriyor. Onun dışında mustelanın nemlendiricisini aldık onu kullanıyorum her gün. Ve her banyosunda şampuan kullanmıyorum. Çünkü daha çok kurutuyor. Silerek değil tampon yaparak kurutuyorum banyodan sonra. Kesinlikle ıslak kalmamalı o bölgeler. Kuruda olmamalı, çok kaşınıyor o zaman. Egzama besin alerjisi kaynaklıda olabiliyor bu arada. Sadece anne sütü alıyorsa sizde yediklerinize dikkat etmelisiniz. Deterjan olarak granül matik kullanıyorum 60derecede yıkıyorum ve mutlaka ütü yapıyorum.