Maalesef aynı dertten muzdaribim. Bebeğim haftaya 5 aylık olacak ve yaklaşık 3 aydır egzama ile uğraşıyoruz. İlk başta kollarında sertlik ve kabuklanmayla başladı sonra yayıldı bacaklar eklem yerleri göz kapakları ve göğsünde. Kırmızı sert lekeler ve yüzünde tıpkı dediğiniz gibi pul pul kabuklanmalar… doktora her gittiğimizde bebeklerin çoğunda olan birşey evham yapmayın deyip sürekli nemlendirmemizi istedi ve Topicrem verde. 2 aydır hergün nemlendirmeme rağmen asla geçmedi ve iyice arttı ardından allerji mi dedik ama o da değil. En son çok güvendiğimiz Mustela şampuanımızdan şüphelendik, iki hafta oldu Mustelayı bırakıp daline geçtim , Topicremi de kullanmayı bıraktım ve sanırım cildindekiler söndü kabuk dökmeye başladı. Yani anlayacağınız büyük ihtimalle bizi mahveden Mustela oldu. Dalin kullanacağımı düşünmezdim her bebek bir olmuyor bize de Dalin iyi geldi