Monaroka geçmiş olsun. Tıkanıklık hala devam ediyosa şırınga ile yıkamanı tavsiye ederim ben hep öyle yapıyorum. Eğer yapabilirim diyorsan eczaneden enjektör ve serum paketinde satılan fizyolojik sulardan al şırınganın içine çek bebeği lavaboya doğru dik tut enjektörü boşalt burnuna çok güzel açıyor hemde fiyat olarakta çok uygun 5 tl gibi bir fiyatı vardı geçen sene