Monaroka Kızlar bebeğim grip oldu, gece burnu tıkandı uyuyamadı doğru düzgün. Bugün sağlık ocağına gittik, otrivine damla vermiş burnuna. Prospektüsünde 2 yaş altına kullanılamaz yazıyor. Var mı kullanan, ne yapacağımı bilemedim.
Deletedmom_50 Monaroka sağlıkçı değilim ama bebeğe otrivine vermek mantık dışı geldi bana. Bebekler için daha iyi alternatifler var. Otrivine bir haftadan fazla yetişkinler için zararlı iken, bebe için verilmesi biraz enteresan. Ama konunun da uzmanı değilim sonuçta, yanlış da yçnlendirmek istemem sizi:/ başka bir doktora daha mı danışsanız acaba?
Balkizlarim Monaroka burazin pediatrik doz ayarlı burun spreyi 2 fıs yetiyo bide yastığına cold mix damlat oda burnunu aciyo yeesil paketini kullanıyorum ama 3 damla damlat etkili baya ✌️ geçmiş olsun 🌼
Dadam Monaroka serum fizyolojik daha masum değil mi 🤔 bi bilgim yok monarokacım, üstte kalsın postun, geçmiş olsun😔
MarlaSinger Mom19 merhaba ben geldim 🤗 okyanus suyu öneririm veya deniz suyu. Serum fizyolojik bile daha iyidir. Otrivine saçma geldi bana
Dadam Monaroka kıyamam ya 😔 çocuklar hastalanınca bütün sistem çöküyo di mi, toparlanır inşallah bir an önce
[silindi] Monaroka prospektüsünde 6 yaş altı uygun değildir diye okudum canım bende. İlaçla açmak yerine serum fizyolojik ile yıkayabilirsin. Eczaneden 500 ml serum fizyolojik yani tuzlu su alın bir de enjektör alın. 5 ml 5 ml sağ sol burun deliğine sıkın. Başı yan olsun mutlaka. En iyisi o hem ilaç değil hiç bir zararı olmaz. Sadece başının yan olmasına dikkat edin tıkandıkça onla açın