Yavuzumunannesi bak canım b3n erken doğum yaptım 8 aylik bebegim küçük doğdu dr. Da kesin sarilik olur dedi ama ben hem gece hem gündüz saat başı uyandırıp emzirdim 1 ay boyunca boyl3 d3vam ettim günde birkaç çay kaşığı da serum suyu verdim şekerli olandan çok şükür sarilik olmadı dr. Bile şaşırdı 4 aylik olduk şimdi.